annahallin

Oj vilken vecka! Dop, 50 års bjudning, mo marknad

Allmänt, Barnbarn, Familjen, kalas Permalink0
Den här veckan har varit så kul. Älskar att ha fulltecknad kalender och att jag är så pass i form att jag fixar det.
Förutom lite jobb på Apoteket har det blivit en del gos med världens finaste Ebbe 😍


Och vi har utökat beståndet med en ny höna och tre kycklingar 🙌✨


Det är hon längst till vänster på nedre bilden 

Sofia, Ebbe, Magoo  och jag har promenerat en del ❤️💪


I fredags åt vi surströmming med mor och far. Så gott och mysigt 😍 






Sedan på lördag körde vi ner Husbilen till stadscampingen innan vi åkte till Bonäset på barndop 
Jättefin högtid och gott fika efteråt. 











Sofia och Johan körde oss till husbilen och Ebbe fick lite mat 




Sedan for vi på nästa kalas. Min kusin Susanne hade bjudning på first hotell då hon fyller 50 år snart 


Efter bjudningen kom Syrran och Micke på cykel och vi gjorde en pubrunda med Anki och Lennart 
Först Bishop 


Sedan Public 

Och sist Linnea och Peter 

Avslutade med gratiskorv som Moderaterna bjöd på innan vi landade utanför husbilen en stund 


Idag har jag jobbat lite på mo marknad och varit på match div 4 i Kramfors 
Nu blir det Pizza 🍕 



Till top