annahallin

Sommar i Oslo

Permalink0
Wow vilken vecka! Bra med jobb, trevligt med vänner och sommaren som kommit.

I onsdags efter jobbet mötte jag upp med Randstad-kollegan Camilla. Jag tog med mig Maria från Östersund som fortfarande arbetar för Dedicare. Vi hittade lediga platser på Hard Rock café i kvällssolen och njöt av god mat och en kall öl 🍻



Vi tog vägen genom slottsparken hem och se så fint 💖



Har jobbat på varje dag, och imorgon blir sista passet och sedan direkt ut på flyget. Idag gick jag hem från jobbet. Köpte en sallad efter Karl Johan och gick ner till Aker brygga och åt den. 
Karljohan med slottet längst ner 


Sedan strosade jag vidare hem till Frogner. Det är så vackert här och alla husen är stora pampiga och påkostade. 




 
Huset nedan är där jag bor, Bygdøy allé 53 



Längtar hem, även om kalendern är fulltecknad. Vill hem och fixa i rabatterna och städa hos hönorna. 
Och småkissarna har tydligen börjat röra på sig utanför lådan 

Ha det gott 🌟







Till top