annahallin

FRÅNVARO

Familjen Permalink0
Bloggtorka de lux. 
Efter resan  till Göteborg så har livet rullat på och bland annat satte maken och jag igång projekt städa-röja alla förråd. Det blev även en tur till Junsele och lite fotboll. Och i lördags efter jag och grannen städat för hönorna hände det som inte fick hända.

Jag slängde i byxorna i tvättmaskinen med telefonen i byxorna.....
Gick sådär.....så nu har jag en lånetelefon och väntar på min nya. 
På kvällen kom syrran och Micke. Vi firade lilla mor på morsdag i efterskott och åt så god mat och hade det supertrevligt. Fick låna lite bilder av syrran då jag inte kunde ta några egna....






Saknar min telefon. Tur att jag bloggat så alla bilder finns kvar. Kommer från Oslo på måndag och då blir det en tur på Telia direkt.
I fredags hade vi årliga tjärnkvällen. Trevligt och mysigt som alltid men jag drack några glas vin för mycket....

Kom till Oslo idag. Jobbat kväll och imorgon blir det sommarfest!
Har balkong på mitt rum. Galet fint och Bra!

Översta balkongen är min


Nu ska jag sova. Klev upp 04 i morse.....har snart dygnat....


Till top