annahallin

Vardag

Allmänt, Familjen, kalas, semester Permalink0
Avslutade de sista dagarna med bra väder och god mat. Alltid skönt att komma hem men att byta +22 till - 24 kändes sådär




Vårt bagage hängde inte med ända till Umeå så när vi kom hem hade vi inget att packa upp. Så efter lite småplock och snöskottning åkte vi till Solberg. Skönt att kolla av snömängden då det var längesen vi var upp. 
Min förkylning håller tyvärr i sig så jag låg inne i husvagnen och såg Farmen på play (ja jag veeeet, och nu måste jag fortsätta se på dårskapet 😂😂), medan maken skottade åt oss och några till.... 
Vi sov ut på söndagen och åkte sedan direkt till Dias kalas i Bonäset. Han fyller 1 år imorgon men firade med oss lite tidigare.




Andrea hade gjort goda och fina tårtor 


Vardagen kom som en käftsmäll som vanligt och vi toppar min förkylning med magsjuka för Johan och Simon. 
Vi håller tummarna att det stannar där. 
Jag ska steka lite kött imorgon, till en köttgryta som 23 gäster ska komma och äta.
Vore trist om det inte blir av..... 
Till top