annahallin

Dags att jobba lite

Familjen Permalink0
Efter 5 veckors ledighet hemma i Sverige så är jag tillbaka i Oslo. Både vemodigt och skönt. Jobbigt att åka hemifrån då man varit hemma länge (Ebbe ❤️) men skönt att få rutiner och faktiskt..... vila upp sig lite 🙈
Här får jag sova och ligga i soffan det jag vill. Inga djur (hund, katt, hönor), maken eller son att passa upp.... Här har jag bara mig själv att rå om. Dessutom är det lugnt på jobbet så jag har inga dubbla pass inbokat och igår var jag helledig.
Bor i en svit igen, så Nice. Nespressobryggare och diskmaskin. 

Klev upp 4 på måndagsmorgon och sedan jobbade jag kväll. Kom isäng vid 24 och såg fram emot sovmorgon. 
06.20 går brandlarmet och vi hamnade alla på gatan


Falskt alarm och efter någon timme fick vi krypa ner i sängen igen. 
Idag är det torsdag, imorgon börjar skolan för Simon. Blir intressant att se om han kommer upp i tid...... 🙈


Till top