annahallin

Oj oj oj

Allmänt, Familjen, Jul Permalink0

Denna tid, som bara rusar iväg. Vad händer? Nu har jag varit ledig i fyra veckor förutom mitt vaccinationsjobb på apoteket. Men det känns verkligen inte som fyra veckor.

Har haft en bra sista vecka hemma ändå, eftersom jag hunnit träna en hel del plus lunchat med ännu en vän samt mina döttrar 💙
Fixat, naglar, klippt mig och varit hos sjukgymnasten för min hälsporre. 
En tur till Sundsvall hans med oxå 😊 nya inlägg i skorna! 

Innan helgen gjorde jag jul. Hinner inte annars 

Sen åkte maken och jag till Solberg och mös. Blev premiär på längdskidor oxå. Så himla härligt. Men oj vilken dålig form jag är i. Men innan sommaren ska jag vara tillbaka.... 



Har även tappat upp glöggen som stått fem veckor. Och provsmakat 😊

Nu är jag på plats i Oslo. Känns helt ok. Men gillar att vara hemma i december, då jag tycker att bästa tiden är före jul, men nu är det som det är.....


Igår var jag på julfest med Dedicare. De bjöd på mat på en italiensk restaurang.



Vansinnigt god mat!! Och obegränsat med vin. Undra vad landstinget bjuder sina anställda på till jul? 

Det är galet många som är gravida och har fått barn på jobbet. En nykläckt kom på besök igår. Henrik 6 veckor 

Myser hemma i lägenheten ikväll. Så trött och slut på. Gjorde iallafall advent på mitt rum


Godnatt på er! 💙 

Till top