annahallin

Tungt

Familjen, kalas Permalink1
Fy vilken helg. Tungt i hjärtat och man har svårt att ta in allt som hänt. Hade en sån bra känsla då jag gjorde mig helgfin hos Berit och klippte av mig det långa håret. Men man satte fredagsvinet i halsen minst sagt......
Trodd att det var ett skämt då man hörde om en lastbil på Drottninggatan.
 
 
 
Jag,Johan och Sara satt framför tvn hela kvällen, oförmögna att byta kanal. Resterande familj var på annat håll men droppade in eftersom och det var skönt att ha hela familjen hemma.
Sedan på lördagen fick man höra om Marcus som var försvunnen. Söndagmorgon drog missing people igång sök och vi anslöt till dom på eftermiddagen efter vi varit på kalas hos Andrea och firat henne och mormor. Goda pajer och gott fika.
 
 
 
 
 
Paketöppning, många fina saker blev det!
 
 
Jag och Simon såg KB65-Djurgården i final i 1891-cupen där KB:s 02 lag vann.
 
 
Andrea hade bakat en massa gott som vanligt.
 
 
 
 
Efter kalaset hann vi bara ned och ansluta oss till alla som sökte, så fick vi reda på att han var hittad, död i vattnet. Så fruktansvärt hemskt och tragiskt. Man känner verkligen med familjen.
 
Nu får vi slicka såren och hoppas på lite lugn och ro
 
#1 - - Lisa:

Stor kram ❤️❤️Å vansinnigt snygg är du 😍❤️

Svar: Tack finis 🤗
Anna Hallin

Till top