annahallin

Wow

Permalink0
 Oj, vad dagarna i Oslo gick fort.  Rivstartade med nattjobb och direkt kväll efter det.  Sen på lördagen kunde jag bara ta en dagvakt för jag var uppbokad på kvällen.Det var lugnt på jobbet så jag testade ett nytt recept, klart godkända. 
 
 
 
Sen skyndade jag mig hem och åt lite sushi 
 
 
Innan jag åkte ner på stan till operan
 
 
 
Min kollega Maria är förlovad med en operasångare, Espen Langvik och i lördags var det premiär på madame butterfly och jag blev medbjuden av denna skönhet 
 
Vi drack champagne och hade jättetrevligt 
 
 
 
Tyvärr får man inte fota inne i konsertsalen, men tog en liten snabbis
 
 
Den läckra lampan uppe i taket är en gigantisk kristallkrona 
Vi satt på rad 5, grymt bra platser och tre timmar bara flög iväg. 
Helt fantastiskt! 
Sedan var det bara jobba söndag innan hemresa måndag. Skönt med en korttur! 
Och igår blev det annorlunda kvällsfika, frasvåfflor på nytt recept. Oj vad goda! 
 
Nu har jag några fina dagar hemma.  Innan det blir i Umeå i helgen och sen tillbaka till Oslo på söndag.  
 
Till top