annahallin

snart 🔜

AllmÀnt Permalink0
Dagarna hemma var intensiva och innehĂ„llsrika, men framförallt alldeles för fĂ„. 
PĂ„ tisdag 19:e Ă„kte jag tillbaka till Oslo och förkylningen som parkerade sig i mig pĂ„ Gardemoen, pĂ„ vĂ€g hem förra veckan hade inga planer pĂ„ att ge sig. 
SÄ det har varit tuffa dagar hÀr.....

Men de som kÀnner mig vet att jag inte lÀgger mig ner i första taget. Och det har verkligen prioriterats att vila pÄ all ledig tid.

Har faktiskt knappt lagat mat.....tur det finns sushi och thaimat bara runt hörnet... He he...


Och nu Ă€r det nĂ€ra, tvĂ„ arbetsdagar kvar sedan ledig i tre veckor igen!! 

Flytta Ă„t Sara, 40+40+40+40 Ă„rs fest,  middag med ett gammalt tjejgĂ€ng och annat kul. 
Högt upp pĂ„ önskelistan stĂ„r att bli fri förkylningen och att fĂ„ Ă„ka lite skidor 🎿 

Ses i Sverige 💗 
Till top