annahallin

Umeå

Permalink0
Fredagmorgon packade jag och Sofia in oss i bilen och åkte mot Umeå. Vi stoppade i Ö-vik först. Jag skulle på min andra akupunkturbehandling och Sofia passade på att göra några ärenden. 

Vi kom upp lagom till lunch. Som vi intog på Vezzo tillsammans med Sara och Emmelie. 

Sedan åkte vi hem till Emmelie och Coffe. 





Vi mös och lagade god mat och drack en massa vin.
Jag och Sofia sov över i deras uthyrningsrum och Sara knatade de 200 metrarna hem till sig.

Lördag morgon åkte vi ner på stan och åt hotellfrukost på plaza. 



Sen lite Ikea och avion innan vi åkte hem till Ö-vik igen. 
Där blev det jacuzzibad med mor och far och sen åt de med oss. Grymt goda lammgrillspett med getostsås och hasselbackspotatis 😊


Idag är det söndag, maken kommer hem från Saxnäs och jag ska till Solberg och hämta hem sonen från konfalägret och sen blir det städning av hönshuset och träning ikväll. 
Till top