annahallin

lyxhelg

Allmänt Permalink1
Efter lyx kväll med mat hos mamma fortsatte helgen i lyxens tecken. På lördagen gjorde jag inte många knop, mest bara vardagssysslor och avslutade den med middag en trappa upp hos vår fina dotter och vårt fina mågämne! Sara jobbade på Modomatchen och sen hade hon lagfest, men Simon var med.
Johans föräldrar kom och åt också, mysigt.
Jättegod mat och mysigt sällskap <3
Avslutade kvällen med att inviga vårt nya bad! Oj vad godkänt det blev! Världens suddigaste bild, och det här var den bästa av alla vi tog!
Så här ser det ut i dagsljus!
Jag fick soppa torsk och dök i säng utan att säga hejdå varken till Nisse eller Agnetha, så blir det ibland..... Men vaknade med laddade batterier för en söndag där jag återigen gjorde minsta möjligt. Packade sedan in oss i bilen för att åka till Bonässund och fira min fina syster!
Hon bjöd på chipsgratäng och goooda tårtor!
Simon utmanade Emmelie (som kommit hem och överraskat Maria) i Cierra (nåt med geografi).
Och datadoktorn Micke hade fullt upp...
Kvällen avslutade vi på cirkelfysen med ny musik och nytt program, KUL!!
Idag är det måndag. Planen är att åka nattåg till Stockholm för att praktisera i fem veckor. Får se om det blir så! Hälsan sviker mig just nu! Hörs!
#1 - - fjällripan:

Härligt med ett utebad :)) och sååå länge sen jag åt chipsgratäng...Mums! :)) Ha det så bra :)

Till top