annahallin

sista hockeyhelgen

Permalink0
Detta är tredje försöket med att få till ett blogginlägg, telefonen bara hänger sig hela tiden då jag ska ladda upp en bild och jag blir GALEN!!
Iallafall, så har vi nu avverkat säsongens sista hockeyhelg, lite sorgligt men mest skönt. Vi hade hemmacup och det innebär en massa arbete. Men det var det värt då vårt duktiga lag gick obesegrade genom hela cupen. Ååååh vad de är duktiga.












Jag toppade veckans norgejobb och cuphelg med ett nattpass på Iva och nu har jag varit ned till Bjästa och städat ur kiosken för säsongen. Behöver jag säga att jag är sjuuukt trött?
I helgen har vi missat två kalas, Emmelies 20 års-kalas och Evelines 22 års-kalas, tråkigt.....men vad gör man?
Imorgon är det tentaplugg som gäller, och kanske en liten påskvippa ska få komma upp ur kartongen.

GLAD PÅSK :-D






Till top