annahallin

mys på ängsgatan

Permalink0
Helgen fortsatte med finväder på lördagen så jag och Sofia klippte gräs och jag påta i lite rabatter. Johan pyssla på med altanen. Leif åkte tidig lördagmorgon till Skellefteå med jobbet för teambildning.
Sara åkte på match och jag och Simon drog in till stan för vinlotteri på Ängsgatan. Johan och Sofia hade en myskväll hemmavid!

Grabbarn intog balkongen!



Micke Albin och Simon



Maria och Inger



Vi fick jättegod lasagne och sedan en jättegod rabarber Tirasmisu!




Jag vann inget....nästa gång ska vi till Sundelins i Bonäset!



Mys med moster och sedan såg vi Loreen vinna Eurovision....



Jag och Simon sov i stan. han skulle på match i Gullänget på söndagmorgon så det passade bra.
Innan vi åkte klippte han sig.

Före:



Efter





Simon förlorade med 0-2, men oj vad de spelade bättre än Hägglunds.

Söndagen som det skulle firas morsdag på oxå tillbringades på eftermiddagen i Hållen där farmor bjöd på jättegod kycklinggryta och tårta! Sedan skyndade Simon och jag vidare till Sidensjö där han skulle vara bollkalle åt Sidensjös A-lag som mötte Undrom i div 4. Vinst med 4-1:)

Avslutade helgen med ett crosstrainingpass innan jag däckade i soffan.....
Till top