annahallin

Godkänd

Allmänt Permalink2
Ännu en vecka och dåligt med uppdateringar, jag vet, men den här veckan har varit sjukt dryg......I måndags träffade jag Stine på UH för att gå igenom uppsatsen vi skulle opponera på och på tisdagen drog vi till Umeå för examen och vårt arbete skulle opponeras på och en examinator skulle säga sitt....



Tror inte jag behöver säga hur less jag är på denna skit.....men vi blev godkända!! Några ändringar skulle dock göras och det gjorde vi igår torsdag. Sista svängen till biblioteket på läääänge hoppas jag.

I onsdags hade jag en "ledig" dag, förutom att jag var till skolan och undervisa i första hjälpen i Röda Korsets regi för 6-åringarna. Sedan var det städning och röjning som stod på schemat och jag färgade håret på Sara...



Mor och far kom och åt middag med oss och Simon och Johan blev klippta inför lördagens baluns.....

Min nacke har börjat ge sig till känna och det kan ju vara så att nu när jag löptränar 2-3 ggr i veckan så blir det lite större påfrestning samt så har jag slarvat med att sova på rygg. Men jag var med på cross-trainingen igår kväll och det gick riktigt bra, sist som vanligt men det har jag inga problem med, tävlar med mig själv och har inget behov av att vara först! Kära syster kom upp från stan och var med oxå:) KUL! Kan kanske bli fler gånger?

Med på löpturen i skogen hade vi inte mindre än tre stora lurvhundar med. Vi ska vara hundvakt åt Fox då Pelle är i Stockholm och springer marathon i helgen och Markus har alltid sin Iris med och Manolito så klart, men det gick faktiskt riktigt bra då Fox kära ner sig i Iris direkt och var bak i rumpan på henne mest hela tiden, behöver jag skriva att hon var måttligt road....?

Har haft sista första hjälpen oxå, och vi avslutade med diplomutdelning.



Och nej, killen längst bak är inte 6 år, hans mamma jobbar på förskolan och var med och lyssnade.

Idag står Mellansel på programmet. Här ska hackas, skäras och blandas. Imorgon är det Isabelle och Johans bröllopsdag och mycke mat ska fixas:) Nu håller vi tummarna för att vädret är på vår sida. Inge regn tack och lite plusgrader önskar vi....

Ni som vill kika så är vigseln kl.15 i Mo Kyrka, och då ska man väl lipa och hålla på, blir bara värre med åren......

Nej, nu måste jag skynda mig! Mellansel väntar!
#1 - - fjällripan:

Min lille brorson är med ser jag :)

Trevlig helg på dej!

#2 - - Anna:

Ha ha, ja just! Lilla söta Elias är du ju faster åt:)Trevlig helg själv!

Till top