annahallin

"NY BIL"

Allmänt Permalink2
Vi har köpt bil!
Eftersom Leif numera inte får ta hem firmabilen så måste vi inköpa ytterligare en bil. Det föll sig så bra att käre mor och far precis skulle köpa en ny bil och vi fick då köpa deras gamla bil ......DYRT;)
Här är pärlan;


Idag har vädret varit fint och jag har påtat lite mer i trädgården , mellan varven har jag kutat på toan (diarré), så nån promenad blev det inte, men nu är jag bra i magen:)
Mor och far kom upp och hämta Sofia och jag. De skulle hämta den nya bilen och jag köra hem vår nya. Sofia skulle på genrep. Simon följde Albin hem och Sara åkte till Mellensel och sålde Bingolotter. Leif har varit på Ulvön och jobbat idag på hotellet, han var nöjd med dagen.
Nu har vi grillat, gjorde två nya sallader från Buffé, mums! Nu ska vi äta rabarberpaj!
Hela familjen samlad, Härligt!


Simon har åkt tillbaka till Albin, han ska visst sova där....
Vi andra ska nog knoppa i säng oxå, tuff dag imorgon. Sara har fyra fotbollsmatcher och Sofia två dansuppvisningar. Sedan ska vi äta på Varvsberget med min family!
Ha en skön dag i det vackra vädret!
#1 - - Sofia:

Mysig kväll:)

#2 - - Mimmi:

Mys mys.Snygg bil =)! Nu ska jag lösa lite kryss sedan blir det fotboll och sedan dans och sedan....

Till top