annahallin

UMEÅ

Allmänt, Familjen Permalink1
I måndags åkte jag och Sara till Umeå, planerat sedan tidigare så Simon hade tur och kunde åka med oss tillbaka till Umeå efter en minihelg hemma❤️
Medans Simon var i skolan yrade jag och Sara runt i Umeå. 
Lunch på Street food på Renmarkstorget, gott som vanligt

Sedan plockade vi upp lillebror och hade en mysig eftermiddag/kväll. 

Lite shopping och sedan incheckning på vårt hotell, Gamla fängelset, hade aldrig bott där tidigare och det var oerhört positivt.
Fönstret i vårt rum


Sara redo för att sova

Tänk er fängelse...

Sedan middag på Lottas med mina yngsta ♥️. 
Så tacksam över mina fina barn. Får nypa mig i armen ibland för att fatta att jag har tre fantastiska barn som jag skulle göra ALLT för ❤️

Mysiga dagar i Umeå innan vi återvände till Övik
Orsaken till resan var ett besök på ortopeden i Umeå. Saras knä är inte bra efter sista op. Övik säger att korsbandet är av igen men Umeå var inte lika säker på det. Det ville göra en artroskopi, men inte när hon är gravid eller ammar,så det får vänta...
Nu tar vi helg 🥂🥂





#1 - - Lisa:

Samma här så tacksam ❤️ Åkte tåg med en kille i antes ålder i veckan som var stenhög ! Jag frågade om han mådde dåligt och sen fick jag höra hans livsöde 😢 Jag grät när jag kom hem men kände oxå samma tacksamhet som dig över mina tre ❤️❤️❤️

Till top