annahallin

Sista veckan

Allmänt, Familjen, Fotboll Permalink1
Idag väntar röntgen och ett sista gips, sedan blir det Umeå nästa vecka och förhoppningsvis får jag åka hem utan gips.
Målet är nära

Annars har vi Haft mysiga dagar , och lite bus.
Förra helgen kockade Stina och Simon. En god nudelwook.


Och på lördagen åkte jag och maken till Sundsvall. Där mötte vi upp med kompisar. Lunch på stan och sedan vinprovning och god middag på Dolcetto.




Supertrevliga kväll som vi avslutade på Bishops.
Veckan efter det har varit kaotisk med all coronahysteri. Stina som går andra året är portad från skolan medans Simon får gå. I torsdags var dock båda hemma 

Så jag fick agera skolbespisning

I fredags var det studentfest och jag tycker någonstans att ungdomarna har rätt att få ha kul. De sprider smittan, men om bara alla gamlingar och riskgrupper håller sig hemma så skulle det mesta vara frid och fröjd 🙏
Och i helgen som var spelades det DM 
Som jag längtat efter att säsongen ska sparka igång. Hoppas innerligen att den inte skjuts upp eller ställs in.
Haft trevligt lunchbesök i veckan. Malin kom och hade köpt med sig lunch 💗


Ses ✊






#1 - - Anonym:

Super kul👍

Till top