annahallin

Takida

Barnbarn, Familjen, Solberg Permalink0
Hälsan ville inte vara med mig i helgen. Kämpade på hela dagen. Drack totalt 3-4 vinglas från 13-23,och ni som känner mig vet att det är inte jag.....
Hela gänget hos oss på eftermiddagen 🥂🥂🍷🍻 🍻

Vädret var inte på topp men alla var på partyhumör ✨
Sedan blev det middag i husvagnen för våra nattgäster, Sara, Johan, Anki och Lennart. Snodde ihop laxpasta och sedan ramlade gänget in. Totalt var vi 17 st från Moliden. 
Ungefär här beslöt jag mig för att bli hemma. Huvudet bultade och jag ville bara gå och lägga mig. Så när de rullade ner till festligheterna kröp jag ner i sängen. 


Var onekligen skönt att vakna på söndagen och inte vara bakis 😂
Det blev pizza från Elsas till middag och Ebbemys. Han sitter själv nu 💕 


Och i måndags köpte jag en pulka åt honom som vi invigde 😍

Idag tisdag skulle jag jobba men fick kasta in handduken. Är verkligen inte i form. Hoppas verkligen inte att det är ett skov på G. 
Det blev mys hemma med pappa, Sara, Sofia och Ebbe istället (mamma var på syjunta)


Kram ❤️ 
Till top