annahallin

Här går det undan

Barnbarn, Familjen, Solberg Permalink0
Veckorna bara Matar på. Knappt jag hinner med själv. Är tillbaka i Oslo och har hunnit varit hemma en vecka efter förra Oslo turen.
Hade en fin vecka i Oslo. På torsdagen då det var alla hjärtans dag bjöd Daniel mig på Pascal ❤️



Så mysigt och lyxigt ❤️ 
Annars bestod veckan mest av jobb. 
Och väl hemma så var det jobb på Apoteket, träna och Ebbe ❤️ 


Och i torsdags efter jobbet och träning så drog jag och Leif upp till Solberg. Blev lite sent men så skönt att vakna i Solberg. 
Vi åkte skidor och pysslade på lite med småfix som fanns på "attgöralistan".
På lördagen kom Helén och Peter upp och vi började dagen med en skidtur, sedan lunch ute och mys vid brasan. Sedan mer mys inne innan middagen och som vanligt lägger man sig tidigt i Solberg 😊






Avslutade en fin helg med att alla barnen kom på middag 😍, lasagne och hemgjord Semla. 
Nu är jag i Oslo igen och Sovit/dåsat/ vilat i nästan 3 timmar,efter att ha klivit upp 04 imorse. Nu har jag duschat innan första vakten som blir natt, 22-08. Hatkärlek till dessa pass....
Ha en fin vecka ❤️

Till top