annahallin

Göteborg

Allmänt, Familjen, semester Permalink0
Vilka underbara dagar vi har haft!
Jag och Sofia åkte ner på fredag och Jennelie mötte upp i lägenheten vi hyrt av Air bnb. En stor lgh ett stenkast från avenyn.



Vi gick ut i det fina vädret och njöt 

Åt italiensk glass (godaste jag ätit) och Tog en aperol och sedan handlade vi lite och gick till vår lägenhet igen. 

Min kollega och vän från Oslo som flyttat till Göteborg kom och gjorde oss sällskap och vi handlade hem thaimat och satt ute på balkongen länge och mös. 
Maten köpte vi på en thairestaurang som är jättepopulär och låg bara runt hörnet. 

På lördagen åkte vi till Partille där Jennelie jobbar extra i en polarn och pyret butik. Vi handlade lite till lillen då Jennelie har bra rabatt 😊😊

Vi åkte till Jennelies lägenhet, och därefter blev det picknick vid älven. Glömde totalt bort att ta bilder på Jennelies lägenhet. Hon hade fått det jättefint. Förstår verkligen att hon trivs där! 💙 




Vi mötte  upp Sara som kom från Borås på väg från parken. Och Sedan hälsade vi på Ozra i hennes nyproducerade lägenhet.
Det blev middag på balkongen även denna kväll. Färska räkor och havskräftor. Såååå vansinnigt gott 😋


Det hade lovat sol och varmt på söndagen. Så vi styrde kosan mot Hönö. Grymt vackert och vi hade en fin dag även om vädret inte blev som utlovat 



Morsdagsmiddagen intog vi på lokal. Jag och mina tre döttrar ❤️❤️

Jennelie hade bokat bord på en restaurang som hette Bord 27



Vi valde kockens val och jag tog dryckespaketet till. Wow så gott 😍



Mätta promenade vi hem

Vi tog farväl av Jennelie och ramlade isäng. 
Idag måndag flyger vi hem till Örnsköldsvik. 
Vilken fantastisk helg vi haft. Så mysig och trevlig. Och lägenheten har varit perfekt. 
Vi kommer tillbaka! 💙 

Till top