annahallin

Ny arbetsgivare

Permalink1
Efter många år (började hösten 2008) som frilansande sjuksköterska byter jag arbetsgivare från Dedicare till Randstad care.
Läskigt,.... men jag kände att Dedicare vuxit ur kostymen och man blev en bricka i spelet som de flyttade runt.
Så denna tur blir min första med Randstad. 
I och med det så tappar jag mitt boende på Ullevålsveien 79b. Där har jag bott i många år och har trivts bra.
Randstad har inga egna lägenheter men vi får bo som kungar på Frogner (Oslos Östermalm) på lägenhetshotell. Superfint och så smidigt. Man hämtar nyckeln på plats, behöver inte ha med sängkläder och handduk. Dessutom behöver jag inte städa. Bor precis bredvid kaffebrenneriet, ett café, och kiwi (matbutik) och trikken går precis utanför. Kan inte bli bättre.

Får jobba kvar på hjärtintensiven och dessutom har jag varit på PO (postoperativ) på ullevål. Superkul!!
Helgen blir på hjärtintensiven sedan hem på måndag
Så här fint bor jag!




Trevlig helg på er 😍
#1 - - Carola :

Du kan ju inte klaga på boendet iallafall, jättefint! Hoppas att du kommer att trivas med det nya 😘

Till top