annahallin

Längtar ❤️

Allmänt, Familjen Permalink2
En känsla, glädje och längtan utöver det vanliga.
I början på december var jag på jobb i Oslo när detta meddelande plingar till i min telefon. 

Var tur att jag var på min "hemmaavdeling" där jag känner mina arbetskamrater för såklart så kom tårarna. 
Och nu längtar vi till sommaren något enormt. För då kommer två pojkar till vår familj. Emmelie och Coffes lilla son förväntas komma två veckor före (5/7) Sofia och Johans (16/7). Helt galet fantastiskt. Sedan visar det sig att två kompisar till Johan och Sofia ska få varsin pojke i sommar också. En riktig babybom💙

Och jag ska bli mormor 😍💙 det ni!! 

#1 - - Syster yster :

Som vi längtar efter de små liven ❤❤❤

#2 - - Anonym:

Såg det på bilden på Sofia när ni var utomlands 😊

Svar: Och vem är du 😊?
Anna Hallin

Till top