annahallin

Redan ny vecka?

Allmänt, Familjen Permalink0

Vad hände?

Vi startade veckan med bäbismys hos Astrid i Billsta. Tre veckor! 

Sedan har veckan bestått av träning, två läkarbesök, lunch med Sofias svärmor och jobb två eftermiddagar. 


I fredags var vi till skogen, jag och mina flickor. Vi hittade lite trattkantareller men mest var det bara mysigt att få rå om mina stora alldeles själv💗

Tog fina bilder, och de finns i mitt album, men när jag ska plocka upp dem härifrån finns de inte..... Irriterande!
Helgen har varit rätt trist. Maken hamnade i sjuksängen i fredags med hög feber och där ligger han fortfarande. Simon har legat i feber och hosta i en vecka, feberfri i torsdags, första skoldagen i fredags. Jag vaknade på lördag morgon med halsont. Är inge fräsch, men åker mot Oslo nu. Får bära eller brista. 
Asta la Vista 

Till top