annahallin

En gång i veckan

Allmänt, Familjen Permalink0
Det verkar ha blivit lite tradition över mitt bloggande , att ha ett inlägg i veckan......Borde ha tid för oftare men som dagt, nån kändisbloggare blir jag aldrig.
Haft en fin vecka ,med lite pyssel ute hos hönorna som vanligt. Svärfar på middag, simmat nåra gånger och bakat lite fröknäcke
 
 
Försöker minska på mjöl och sockerintaget. Går väl sådär....
Sedvanlig torsdagsyoga med frukost på UH såklart
 
Och har odlat lite till hönorna, hoppas de gillar ärtskott.
 
 
I lördags drog jag och sex brudar till Sundsvall. Laila hade bjudut in oss till hennes hus och vi gjorde stan !
Inköp av frukost
 
Lunch på Innergården
 
 
 
Sen fix och fördrink hos Laila innan middag på Estreet. Tant Anna gjorde kväll tidigt och fick sällskap av syrran och Annika. Orkar liksom inte hålla igång som förr...
Igår fick Simon ta bort gipset och sen fick han åka hem med Johan. Jag ,Sofia och Sara åt middag på Matstudion och gick sen på bio, fifty shades darker. Tantsnusk delux!
 
 
Mysigt! Nu är vi inne på v.9, min 12:e vecka som sjukskriven. Less nanting.
Till top