annahallin

maj i antågande

Permalink0
Sådärja, jobbvecka avklarad och nu hemma en vecka. 
Kom hem i tisdags, kungligt hämtade av mor,far och Sofia 💗
Maken och jag gjorde skiftbyte då han drog till Stockholm på mässa, vi missade varandra med en timme på Arlanda. 
Veckan har rullat på med träning(jag), köra på träning (Simon)  och fortsatt akupunktur för mina svettningar. Inget resultat än så länge men jag ger inte upp.....
 
I torsdags fyllde Norma 2 år 
 
 
Och vi passade på att uppvakta Ines på sin födelsedag i efterskott 
 
 
Igår hade jag båda barnen med mig till stan och vi åt lunch på UH, mysigt men sällan det händer att man får rå om dem samtidigt så här. 
 
 
Igår firade vi Sofias födelsedag, gofika en trappa upp. 
 
 
 
 
Nu ska jag ut i solen, skura altan och promenera med Magoo innan kvällens festligheter i Bonäset tar vid.
Till top