annahallin

Vilken helg 🌟🌟

AllmÀnt, Familjen Permalink0
I fredags var det kaos ute pĂ„ Gardemoen efter torsdagens snökaos. Folk överallt..... Vi hann nĂ€tt och jĂ€mt med flyget, jag och Pia. 
VĂ€l hemma i Ö-vik blev jag hĂ€mtad av Sofia, och vi mötte upp Simon i stan dĂ€r vi började med lite fika. Jag hade tvingat ner sonen till stan för att handla nya fotbollsskor och det blev det!
Sedan hem för fredagsmys med Simon och Sara som kom frĂ„n UmeĂ„.  Johan och Sofia drog till kompisar pĂ„ middag och sen utgĂ„ng.
Maken hade dukat upp lite gott till oss efter min tupplur.... 


Sara hjÀlpte mig med maten


Lördag morgon, kunde inte sova,sĂ„ jag gick upp och bakade bröd till frukost, och vilken hĂ€rlig kĂ€nsla det Ă€r att ha alla hemma 💗


Solen sken hela lördagen ,och jag och Sofia tog en lÄngpromenad med Magoo innan vi gick pÄ kyrkans kakbuffe , sen svida om och möta upp Maria ,Micke ,Agnetha och Nisse pÄ Linnéa och Peter för gudomligt god mat!!















Vilken trevlig kvÀll, och GOD, avslutade den pÄ public med nÄgra goda drinkar !!

SöndagsvÀdret var inte lika kul som lördagens, vi Äkte till HÄllen och fikade och jag och maken promenerade hem, och det var ingen njutbar promenad alls,kallt,blött och blÄsigt .

Blev bjuden pÄ Sofias goda lasagne och sen trotsade jag min envisa förkylning och for pÄ cirkelfysen ,sköööönt !

MÄndagmorgon ,jag ligger i sÀngen ,ska snart sÀtta igÄng dagen!

Ha en fin vecka !!
Till top