annahallin

livet i Oslo

Permalink1
Här tickar dagarna på och snart är det hemresa. 
Jobbar på så mycket jag får och kan. Är trots det rätt mycket ledig tycker jag.
I torsdags var jag ledig på kvällen så då passade jag på att träna. Har betalat in på fresh fitness nu. 199 kr/mån. Då kanske jag kommer iväg nåt pass i veckan....
Körde en halvtimme på cross-trainer och halvtimme styrka. Skönt. 
 
 
Nu kör jag natt hela helgen,  med start med en dubbelvakt igår fredag. Hade hoppats på att kunna sova länge idag men vaknade 13.30, och med Simon i Härnösand på U14 DM kunde jag inte sova förrän deras första match mot Modos stadslag var klar. KB ställde upp med tre 01:or,en 03:a och resten 02:or, detta mot ett lag med ö-viks "bästa" 01:or. KB vinner med 4-3 och det ska egentligen inte kunna få hända. Grymt skön seger och jag kunde somna om.
Nästa match mot Kramfors blev däremot en förlust. Så det blev ingen final. 
Men pratade med en hyfsat nöjd son nyss,trött och ont i en käke efter en smäll sista matchen. Han och Leif stannar kvar i Härnösand då Simon har U15 match mot Härnösand imorgon. Så det blev en mysnatt för far och son på First hotell. 
Sofia och Johan har gäster ikväll och Sara sörjer sin telefon som tog ett dopp i toaletten igår.....
 
Och så här laddar jag inför nattens jobb...
 
 
Trevlig lördagskväll på er 😀💗
 
#1 - - Mimmi:

Bra jobbat!

Till top