annahallin

Sista dagarna på 2015

Permalink0
Sista veckan på 2015 började jag med en simtur på morgonkvisten, skönt 😊
Kom hem lagom till att Andrea kom och vi åt lite rester till lunch. Sedan gick hon och Simon till vårt minigym i mormor och morfars förråd där hon hjälpte Simon med övningar och teknik. Han tycker det är kul och gymma men behövde lite finslipning i teknik och tips på övningar. 
Sen åkte jag och Simon till farfar i Hållen. 
Jag hade gjort mat till oss som vi skulle äta tillsammans hos farfar.
Vi blev 15 stycken.  Amanda jobbade och Evelines Peter är kvar uppe i Laino fortfarande. 




Blev en mysig kväll, fast med gråten i halsen hela tiden. Saknade av farmor blev så påtaglig då vi alla var samlade och när vi plockade fram fjolårets julklappar som aldrig blev utdelade då farmor låg på iva blev det lite extra jobbigt. 

Idag fick jag kapitulera, hade ställt väckaren på 6, hade tänkt åka och morgonsimma men söndagens Cirkelfys och simningen igår visade sig i form av värk i axel och höft. Så jag vilar från simningen och laddar för cirkelfysen istället som är ikväll. 
Så nu blir det å städa bort julen....
Till top