annahallin

Kulig intensiv helg

Allmänt Permalink0
VI tror nog att vi är 18 år....i alla fall med det tempot vi har. Men jag kan villigt erkänna att jag är sååå trött nu.
 
I fredags åkte vi direkt då Leif slutat med fullastad bil till Sara i Umeå, sedan ut till Gertrud och Janke till deras nya hus. Där blev det god mat och myyyycket vin. Anna-Carin och Micke var där med sina flickor oxå. Trevligt, trevligt men det kändes i huvudet på lördagmorgon. 
Var meningen att Simon skulle träna på lördag,men en förkylning satte stopp för det och då åkte vi till Sara och pyssla på lite mer i hennes lägenhet.
Sladda in hemma i Moliden 14.15. 
15.00 var vi duschade, klädda. Leif hade dammsugit och drinktilltugg var framdukat (tack vare mamma) och gästerna kom. Vi hade bjudit in till fördrink innan Malin och Mickes 40+40 fest!
Och vilken fest! 45 partysugna trevliga människor! Uj uj...vilket drag!
 
Lite sudddig bild på värdparet, men hela kvällen var lite suddig....
 
 
 
På söndagen var det skönt att äta hos kära syster som bjöd på födelsedagsmiddag.
 
 
 
 
 
Gott gott!!
 
Nu är det ny vecka. jag fortsätter projektet att städa och röja. Betar av lite itaget och igår var fönsterputsaren här och tvättade mina fönster. Innan helgen hoppas jag att det är klart.
 
Nu ska jag mumsa på nybakade hällakakor som snälla svärmor har bakat idag <3
 
 
 
Till top