annahallin

Oslo-Umeå tur och retur

Permalink0
Efter några hektiska jobbdagar i Oslo fløg jag mot Sverige och Umeå i fredags. Där skulle Simon spela cup hela helgen och jag hann se lite av førsta matchen som slutade med seger. Jag och maken bodde på plaza och på kvällen tog vi med oss Sara och familjen Nilsson till Tapas Deli bar før en supergod middag.
 
 
På lørdagmorgon hade Simon match 8.15.....usch och fy, men långfrukost på hotellet väntade på oss efteråt och sen åkte vi med Sara på ica Maxi och handlade lite mat och lite adventspyssel. Fler matcher och sen blev det middag på Allstar med alla føräldrar (37 st), och då kom Sofia (och Sara) och gjorde oss sällskap oxå. Hon tog tåget upp och sov hos sin lillasyster <3
 
 
Søndagmorgon och sista matchen i grundspelet. Vi vann 5 av sex matcher. Førlorade mot Skellefteå som vi hamnade på samma poäng som. Surt, før trots att vi vann øverlägset i målskillnad så är det inbørdes møten som går føre. Så det blev match om 3-4:e pris mot Sundsvall som vi vann med 5-0 om jag inte minns fel. Nåja, sämsta cupplaceringen ever och det är en bronsplacering. Nyttigt før både spelare och føräldrar.
 
Prisutdelning
 
 
KB65 U13, härliga killar <3
 
 
Nu är jag tillbaka i Oslo. Åker hem på torsdag. Ska bli mysigt och gøra advent och mysa lite hemma innan sista jobbrundan i december. Sen väntar lång julledighet.....
 
 
Till top