annahallin

Hallå sverige

Permalink1
Har klämt in lite norgejobb i allt pluggande. Missade totalt att jag bokat in just 17 maj för min resa, vilket bara är trevligt! Hela Norge verkligen firar med stort F! Jag jobbade dock dagvakt och sen kraschade jag i soffan hemma i huset. Tog lite bilder iaf.... Till och med trikken är dekorerad
Och hemma på gatan hänger flaggorna på rad....
Annars pluggar jag varje lugn stund, som idag då jag är ledig. Har försökt sitta ute i det fantastiska vädret men jag höll på att förgås av värmeslag och gav upp
Jag bor med två killar, Jonas och Fredrik så då passar väl denna Cola...
Gutta är på O´learys just nu och ser Finland-USA. Jag ska snart ansluta till dem då finalen börjar. Hemma är det tydligen varmt oxå, såklart får vi inte behålla den här värmen , fast det hade vore nice....men den får gärna komma i retur ganska snart! Nu ska jag tänka lite extra på Simon som spelar mot Arnäs, heja heja!!!
#1 - - Mimmi:

Sonen skötte sig mycket bra. Bra nickarskalle har han. Nu hejar vi på Sverige. Puss

Till top