annahallin

Fredagkväll

Allmänt Permalink1
Uppdateringen då jag är på jobb i Norge är som vanligt urusel....men jag har sällan tid/ork/lust att skriva nåt. Finns ju inte så mkt att skriva heller då jag mest jobbar....

Solen skiner och det är supervarmt. Som vanligt då jag åker iväg och jobbar. Ni kan nog planera er semester nästa år efter hur jag tänkt jobba. Tredje året på raken som det är kanonväder hemma då jag jobbar. bara ett litet tips...
Igår var det 29 gr här i Oslo och det är nog inte så långt efter idag. Jag hade tänkt vara duktig och ta en joggingtur ikväll men jag tog en öl i stället...hi hi.



Och som ni ser på bilden så är gräsmattan en lägda-eller var, för jag har klippt den ikväll:)

Trädgården är otroligt liten men jag gillar den!





Nu sitter jag inne i soffan och fortsätter med öldrickandet. De har ett norskt öl här som heter Ringnes och är supergott! Och varför skulle inte jag få dricka öl då de där hemma säkert häver några öl i kväll (iaf Johan och Leif). Sara har middagsgäster ikväll och imorgon har hon match. Sofia jobbar kväll i morgon (som jag)....och kungen är på ön hos moster Mimmi och morbror Micke. Han åkte ut i onsdags och vill nog inte åka hem i morgon heller....men det måste han då de flyttar hem då. Om ni vill se och läsa om hur mysigt han har haft det denna vecka kan ni läsa på syrrans blogg www.marianordling.blogg.se

Imorgon om en vecka är jag hemma:) Längtar! Då ska det bli att fixa lite i lägenheten uppe, vi ska bort på middag och ha middagsgäster! Sofia och jag ska åka och handla till lägenheten sånt som vi ska betala, gardinstänger mm och vi får hoppas att målaren har spacklat allt och att det är slipat så vi kan städa in oss. Ingen brist på sysselsättning som vanligt....Ser fram emot att få se hur långt maken har kommit på väggen oxå. Borde nästan vara färdig snart!

Skål! Nu går jag och hämtar en öl till...hi hi...
#1 - - Mimmi:

Nice å skypa med dig. Lite motion fick du ju i alla fall. Kramis

Till top