annahallin

Morsdag 2010

Allmänt Permalink2
Vaknade först av alla som vanligt och klev upp och fixade grötfrukost till familjen som sakta men säkert vaknade till liv och kom en efter en och försåg sig med mat. Lagom till kaffet hissade maken flaggan och mina tre underbara barn kom med morsdagspresent. En jättefin väska som jag visat Sofia på Åhlens och nya hårband.

Visst är väskan fin?



Av maken fick jag en ny bikini från Gina Tricot och lite nya underkläder:)

Tog en snabbtur till Själevad för att hämta ut Saras nya dator och handla ingredienser till matbröd som Sofia skulle baka inför midsommarens försäljning.

Blev inte så mycket gjort idag, mest sånt som ska göras, menb maken var flitig ocg nu har han äntligen börjat på väggen, och sedan drog vi till Hållen för att äta morsdagsmiddag. Helén och Peter var i Umeå hos Isabelle och Johan jobbade så det blev våran familj (-Sara) och Elias ,Eveline och Martin.







Det här fina halsbandet fick hon av oss, med alla barnbarns namn ingraverade plus Leif och Heléns



Sofia premiärkörde citran då golfen inte ville starta.....men vi tog oss helskinnade både till och från middagen.

Söndag = crosstraining.......och ikväll var det fint väder!

Uppvärmning på planen vid skolan innan vi ger oss ut i spåret och sedan bilder från några av styrkeövningarna



Här är det triceps som får sig en omgång:)



Skogen visade sig från sin allra bästa sida trots att myggen var på G ikväll....



Jag tog det extra lugnt ikväll då min doktor sa att löpning inte var det bästa för mig och min nacke just nu ....men jag kunde inte hålla mig från att springa helt....

Nu har vi ätit jordgubbar/ananas och fil...MUMS!! Ska hänga lite tvätt innen vi kojjar.....maken är ledig imorgon!! Jag drar till Oslo imorgon eftermiddag....känns helt okey då jag vet att jag blir ledig 4 veckor när jag kommer hem!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





#1 - - Mimmi:

Ser att ni sköter er i skogen ;).

#2 - - Hanna L:

åååå! jag vill va me på cross-training i sommar!! kör ni en eller två gånger i veckan? :)

Till top