annahallin

plus och minus

Allmänt Permalink1
MINUS
  • Simons lag førlora sin fotbollsmatch idag
  • Att jag inte var hemma och såg på matchen
  • Lider med maken som inte hunnit det han ska på väggen under sin semester
  • Mor och far är besvikna øver en sak som de hade väntat ett annat utfall på....
  • Sara är sjuk och har ont i halsen
  • Ledsen øver att Emmelie och Adam snart skiljs åt...igen...
  • Moppen som vi køpte och skulle ta Sara på hennes träningar har inte fungerat många gånger så vi kunde lika gärna spolat ned pengarna i toaletten....
  • Min skola børjar imorgon
  • Sommaren är slut
  • Mina svarta vinbär hänger kvar på busken och ingen i familjen har tid att plocka in dem

PLUS

♥Simon gjorde Molidens enda mål
♥Sofia är vansinningt kär och igår lørdag åt hon både pizza och hamburgare och strips....happyface
♥Att jag får krama min familj imorgon
♥Myshelg med bästa syrran och våra fina tjejer i Stockholm nästa helg
♥Glad øver att få ha världens bästa make, även om jag och Sofia kallar honom "surgubbe" mellanåt
♥Bra att Andrea och David trivs så bra i Luleå
♥Bara en vägg kvar på huset och de väggarna som är klara blir superfina
♥Imorgon kväll får jag ett glas vin....eller två

Inte bra att plussidan blev mindre....men detta gjorde jag i en hast så jag skulle säkert kunna fylla på med mer om jag tänker efter.....
Men det får bli en annan gång, nu ska jag gå hem och sova!!

 

 

 

#1 - - Mimmi:

Ja så här är livet, plus och minus hela tiden. Längtar till helgen!

Till top