annahallin

MORSDAG OCH CROSS-TRAINING

Allmänt Permalink5
Lika fantastiskt väder även idag! Vi har passat på att fixa lite ute i trädgården. Maken har kantskurit runt alla rabatter och buskar på översidan och jag har börjat att plocka all torv, här poserar han med spaden...


Jag har även sått i landet och då får jag användning av mina fina grönsaker i lera som Sofia har gjort:)
Rädisa, sallad, persilja, morot, dill och ärtskida


På em drog vi till Hållen och åt morsdagsmiddag. Sedan blev det crosstraining i gamla eljusspåret bakom skolan, löpträning i kombination med styrka utefter spåret. Det var första gången vi prova på den här träningsformen, men det var jättekul, och jobbigt! Tjejerna fick blodad tand och ville köra på tisdag igen. Jag fick blodig tå........(håller på att tappa en nagel...igen).
Har förhört Sofia inför sista provet (SO) innan sommarlovet, rätt skön känsla att veta att plugget snart är över:))
Har blivit uppvaktad idag oxå, ett fantastiskt fint kort som Simon har gjort, där hade han skrivit "du är snäll med dina barn"....<3<3
Sara hade gjort en tavla på skolan och ett hjärta av trä, jättefina, och av alla mina barn fick jag det här vackra fatet;


Av maken fick jag ett presentkort på Aromatique, på att plocka  och färga ögonbrynen.
Nu börjar sängen kännas rätt inbjudande, måste bara bädda den först då jag tvättat rent allt idag
#1 - - Mimmi:

Söta grönsaker! Hoppas att det du sått blir lika fint som figurerna.

#2 - - Anci Svensson:

Fråga Leif varför han håller in magen när han blir fotograferad???? Fråga han ochså om han nu tränar dagligen med sitt dragspel, för nu tränar jag sångerna för fullt:))))))



Kram Anci

#3 - - Isabelle:

Vilka fina grönsaker! Tänk att det är min kusin som gjort dem, stolt! =)

#4 - - Sofia:

Ja det är mycket att vara stolt över Isabelle;)

#5 - - Linda:

Hej!

Med en pysseltokig´s ögon är verkligen grönsakerna fina. Hälsa Sofia det!

Linda

Till top