annahallin

PÅSKEN 2020

Allmänt, Barnbarn, Familjen, Påsk, Solberg Permalink0
Trots pandemi, och allt vad det innebär så har vi haft en bra påsk 🐣
Maken hade jour hela veckan och vi skulle hur som helst fått hålla oss hemma. 
På långfredagen kom Sara och Johan och åt med oss. Vi grillade hel ryggbiff och jag gjorde en quinoa-sallad. 
Påskafton grillade vi lunch ute och jag bjöd upp mor och far från deras karantän. Mysigt att ses ❤️



Ebbe hade ett påskägg i trädgården men var mer intresserad av annat.

Mamma hade gjort ungnsomelette med kantarellstuvning. Gottis 🙌

Sedan skickade vi hem 70+ folket och intog trerätters påskmiddag.


Alla utom Simon och Stina , full fart och jag älskar att ha alla samlade. 
Känns dock att min fot inte är med mig till hundra procent. Men det tar sig 😊 
På påskdagen så hade Leif en snäll kollega som tog jouren åt honom så att vi kunde åka upp till Solberg. Ebbe åkte med oss och lagom till lunch kom resten av familjen Fahlén och Sara .
Sedan droppade Johan G, Simon och Stina in lagom till middag.
Vi hade beställt påskbuffe från Bredbyns gästgiveri.
Trångt men fullt genomförbart 🙏



Jag, maken och Ebbe stannade till tisdag. Men vi ville egentligen stanna längre. Synd att maken måste jobba 😣
Imorgon torsdag kliver han på beredskap,så i helgen blir det hemmajobb. Och såklart rehabiliteringsträning 💪💪

Till top