annahallin

Sommarfest Randstad Care

Familjen, Fotboll, Norge Permalink0
Randstad bjöd på sommarfest i Oslo.
Reidar, min norska kollega som bor i Oslo bjöd in till lite bubbel 🥂 innan. 

Djupa samtal blev det då Reidars mamma fått ALS.... 
Maten som det bjöds på intogs på Vippa. En mathall med en massa olika restauranger. 
Jag åt färska vårrullar, sedan musslor och avslutade med en svele. Typisk norsk efterrätt, liknar amerikanska pannkakor lite. Väldigt gott och stället var väldigt avslappnat. Kan absolut kunna tänka mig att gå tillbaka dit 


Blev rätt mycket vin och surr och helt plötsligt var klockan halv ett och jag tog min nya fina cykel och cyklade hem 

Hade turen att få den här cykeln av en kollega som inte behövde den längre. Överlycklig är jag! Äntligen kan jag få lite vardagsmotion i Oslo. Älskar det. Jag har 4 km till jobbet, precis lagomt att cykla.

Nu är jag hemma i Sverige och en förkylning har belägrat sig i mig, nåja, det går väl över.... 
Har iallafall jobbat idag och ikväll åkte jag och Sara på en liten road trip till Ullånger och såg div 4 fotboll. 
Imorgon blir det Umeå med sonen. Shopping, uppvaktning av Niro och sedan div 2 fotboll. 
Fullans fart som vanligt 🤗
Till top