annahallin

Trist vecka med bra avslut

Barnbarn, Familjen Permalink0
Vilken ordentlig magsjuka jag drog på mig. Vätskebrist de luxe och kortisonbrist gjorde att jag var utslagen till på torsdag. Då vände det och jag kunde äta lite. Så tyvärr så blev det inget jobb på Apoteket. Hade inte fixat det..... Och tur att Anki kunde rycka in för mig ✨.
Det kändes skönt att må bättre då vi skulle till Hallstaberget och mysa med alla barnen med respektive och Ebbe ❤️.
De fick det i julklapp av oss. 
Jag och Leif hade bokat en extra natt för att åka skidor på lördagen men Leif var förkyld och jag inte ätit på en vecka. Sara och Johan åkte också på fredagen då Johan ska åka Vasaloppet och behöver lite mil i benen. 
Vi åt på hotellet och mös lite på fredagskvällen. 



På lördagen trotsade jag min kropp och åkte 4 km, det är så sjukt fina spår och hade önskat att både vädret och formen hade varit bättre. 

Sedan kom resten av familjen och vi möttes upp i spat och beställde in lunch 😊 




Vi mös och badade bra länge för att sedan samlas på vårt rum 😊 



Middag och underhållning, Vallmans. Vi smet lite tidigare då det blev lite högljutt för Ebbe 😍 







Ebbe sov med mormor och morfar 🙌, det är så mysigt 💕 

Hemfärd på söndagen och hem och packa inför Oslo. Resan hit gick smärtfri, håller tummarna på att resan hem oxå går bra.... 


Till top