annahallin

Sjukstugan fortsĂ€tter đŸ€ź

AllmÀnt, Barnbarn, Familjen, Solberg Permalink0
Oj vad jag hade lĂ€ngtat efter en helg i paradiset Solberg. Och det började bra. Jag och Magoo Ă„kte upp lite före husse sĂ„ jag handlade pĂ„ Bredbyn (varför sĂ€ger man pĂ„ Bredbyn? đŸ€”) och uppe i Solberg hann jag bĂ„de skotta och fylla vatten innan maken kom.

Vi satt ute en stund och Ă„t sedan en god carbonara. 

Det var ungefĂ€r hĂ€r det började. Kladdkakan till efterrĂ€tt smakade sĂ„dĂ€r och vinet likasĂ„. Och efter 12 sĂ„ löste jag enkelbiljett pĂ„ vĂ„r toa. BĂ„da vĂ€garna och oj vad jag tömde mig. Har aldrig varit med om liknande. Jag har rakt blĂ„mĂ€rken pĂ„ knĂ€na 😂. Sov i ett och halvt dygn minus alla turer pĂ„ toa. Började dricka lite vatten pĂ„ lördagskvĂ€ll men det ville inte vara i min mage. PĂ„ söndag fick jag behĂ„lla det jag drack och Ă„t nĂ„gra smörgĂ„srĂ„n och soppa som hyresgĂ€sterna hade över ❀
Idag mĂ„ndag sĂ„ Ă€r nog magsjukan över men jag fĂ„r inte i mig mat. Är sjukt törstig och vill bara dricka. SĂ„ det blir nog inge jobb för mig imorgon.

Och myshelgen i Solberg med skidĂ„kning och mys........ Den uteblev..... đŸ˜©

Det Ă€r dessutom tortyr att inte fĂ„ gossa med Ebbe 😭
Till top