annahallin

Sista dagarna

Allmänt, Familjen, Fotboll, kalas Permalink0
Öm i kroppen och rätt sliten efter vår tur i fjällen var det bara att borra ner huvudet och ta itu med vardagen.
Jobb på Apoteket på tisdag. Sedan var jag ledig på onsdag. Så skönt. Tvättade, strök Och grejade på lite ute i trädgården. Vansinnigt ont i höfterna men jag släpade mig upp till Mik och körde ett tabatapass. Såååå skönt.
Sedan var det dags för apoteksjobb igen på torsdag och jag hade med mig två sköterskor från Umeå på upplärning inför uppstart på Avion. Vi började 11.30, så när klockan var 18.30 var jag helt slut i huvudet..... 😊
Fredag, äntligen helg och jag följde Sara på magnetrtg och sedan gjorde vi stan. Sushi till lunch och sedan gjorde vi helg. Jag mös uppe hos Familjen Fahlén då maken hade räddningstjänsten på pizza och bad. Och det är en helt annan historia..... 

I lördags fixade Leif grunden till spiketältet uppe i Solberg. 
Åh vad jag längtar nu tills vi får stugan på plats 

Sedan bytte han vatten i jacuzzin innan vi hade en liten kräftskiva med familjen. Så mysigt och gott 




Efter att nattgästerna åkt hem blev det klippning av gräs och Leif tog ner häcken. Den har varit dålig länge och nu var det dags. 
Före 

Efter 




Efter lunch åkte jag, alla barnen och Ebbe till Elias och Amanda. Elias hade kalas då vi var i fjällen så vi uppvaktade honom i efterskott. 
Sara och jag stannade i stan och såg Div 4 FV-Anundsjö. Förlust 3-0.
Nu är jag i Oslo 
Snart hemma igen 😊



Till top