annahallin

Fortsättning

Barnbarn, Familjen Permalink0
Jag har försökt få till att visa filmerna på sångerna från dopet men går bet.....
Från Mobilen går det inte och inte från datorn på jobbet. Får testa hemma till veckan... 
Ja ja..... 
Vi fortsatte dopfesten hemma hos oss i Moliden. Agnetha hade gjort en grym älggryta och vi åt tårtrester.
Supermysig kväll fick vi ❤️🥂
Mamma Sofia och morbror Simon var lite trötta 


Farmor myser 😍

Det bästa man har lägger man på bordet 


Sedan firade vi syrrans födelsedag på söndagen. Hon bjöd på supergod kycklinggryta och Andrea hade gjort en tårta med kokos och mango, såååå god. Inte en enda bild tog jag.... 🙈🙈

Nu är jag i Oslo. Sjukt mycket jobb denna vecka. Många sjuka på jobbet så det är bara att ställa upp.... 
Promerade genom Vigelandsparken till jobbet en dag och sedan på väg hem en annan dag unnade jag mig en kaffe på Espresso house 



Hem på söndag, ledig 2 veckor. 

Ses! 


Till top