annahallin

Bra vecka 🙌🙌

AllmÀnt, Barnbarn, Familjen Permalink0
Även om kalendern Ă€r fulltecknad och veckorna hemma gĂ„r alldeles för fort sĂ„ Ă€lskar jag vardagen. Öppna för hönorna, dagliga dammsugningen, plocka i Simons rum, fixa med tvĂ€tten, betala rĂ€kningar.... Ja ni vet.... Det Ă€r vardagen som gör livet pĂ„ nĂ„got vis
I onsdags fick jag rĂ„ om minsteman. Vi Ă„kte till vĂ„rdcentralen dĂ„ han har fĂ„tt sĂ„ besvĂ€rligt med acne och sedan blev det en tur pĂ„ stan, inköp av kostym och ny jacka. 
PĂ„ stan sprang vi pĂ„ mor och far och jag bjöd de pĂ„ fika. Mysigt ❀

Sedan bjöd jag alla barnen pÄ middag, gjorde denna gryta som kan rekommenderas
http://www.johannatoftby.se/2015/04/29/flaskfilegrytan/
Och mitt i vardagen sĂ„ Ă€r maken bĂ€st pĂ„ att ordna mys đŸ„‚â€ïž

Idag Ă€r det torsdag, jag har röjt bort spĂ„r av sommaren ute i trĂ€dgĂ„rden och sedan har jag jobbat pĂ„ Apoteket. Direkt dĂ€rifrĂ„n till Molidens monstertrĂ€ning. Vi hade gjort nya övningar till ett tabatapass och fy sjutton vad jobbigt det var đŸ˜©đŸ™ˆ
Sitter som en trasa i soffan och undrar hur jag ska ta mig till sĂ€ngen 😂
Imorgon stĂ„r det dopförberedelser pĂ„ agendan. Mormors lillprins ska döpa sig pĂ„ lördag ✚❀ 

Till top