annahallin

Valborg

Allmänt, Familjen Permalink0
Då har vi firat in våren då! Det gjorde jag och maken tillsammans med fina vänner i Bonäset hos min syster.
Hon bjöd på god mat och sedan blev det altanhäng och underhållning av Albin ❤️








1 maj demonstrerade vi inte utan tillsammans med svägerskan och svågern röjde vi på övervåningen i Hållen dit Sara och Johan ska flytta in. Det blev en del till NBC och en hel del som kastades.
Så skönt att få det gjort!
Efter hårt slit bjöd Helen på Kalvdans! Sååå gott! 💙

Idag är det helt plötsligt fredag, underbart med kortvecka. Jag, Sara och mormor åker till Hållen och städar och ikväll ska jag på halv åtta hos mig, hos Åsa. Det ser jag fram emot. Och på lördag blir det fotboll och sedan ska vi äta hos Sara och Johan i stan. 
Trevlig helg på er ❤️ 

Till top