annahallin

Bra Oslovecka

Allmänt, Familjen Permalink0
Jag åker numera bara en gång i månaden. Jobbar 6 dagar och två resdagar. Och sedan jag började jobba i augusti så gör jag inga nätter ännu. Det är många kvällar då jag begärt det. Sovmorgon och återhämtning. Sover 9-10 timmar/natt. Och numera bor jag kungligt på Frogner House apartments. Denna gång stod det att jag var bokad på ett singlerum. Så jag tänkte att då blir det väl ett litet rum denna gång.
Öppnade dörren och möttes av detta 😍






Värsta sviten. Jag klagar inte 😂
Har faktiskt hunnit med två kompisar. I onsdags träffade jag  Ozra och i fredags Camilla. Mysigt och trevligt ❤️

Nu ligger jag i sängen och ska snart kliva upp och äta lite frukost. Sedan kvällsjobb på hjärtovervaket. Maken kör skoter i saxnäs i helgen, så sonen har ff. Han tycker nog det är lugnt och skönt..... 😁
Till top