annahallin

Bäbisgos och husbilstur

Barnbarn, Familjen, semester Permalink0
Vilken härlig hemmavecka jag haft.
Har försökt att mysa allt jag kan med Ebbe och i torsdags fick vi äntligen träffa Niro 😍

Sara kom förbi och även gammelmormor och morfar så det blev fullt runt lunchbordet. Här myser jag med Niro 





Fina kusinerna som fick barn med 9 dagars mellanrum. 


På fredag efter lunch tog vi husbilen och drog norrut. 
Mina barndoms somrar tillbringade vi med husvagnen i Norrmjöle. En liten oas som vi nu åkte till. Och det var sig likt. Rätt så i alla fall. Det har byggts lite och det har kommit till en golfbana ⛳ 








Vi fick besök av goda vänner på kvällen och på lördag åkte vi vidare till andra vänner på Verkholmen, Täfteå 
Där fick vi lunch och se Sverige åka ur vm. 









Leif blev uppvaktad och vi hade en supertrevlig kväll 
Söndagen bjöd på klarblå himmel och vi tog med oss Magoo och tog en skogspromenad




Nu är det måndag. Jag är i Oslo. Längtar till på söndag 😊 
Till top