annahallin

Äntligen ledig

Barnbarn, Familjen, kalas, semester Permalink1
Vilken vecka det har varit! Galet varmt och sjukt mycket jobb.
Avslutade veckan med ett dagpass på söndagen och drog direkt ut till Gardemoen. Åt lite mat och tog ett glas vin i loungen. 

Gladde mig såååå att få komma hem. 
Men sedan började det komma nya avgångstider och jag insåg rätt snabbt att jag skulle missa min anslutning till övik och det var sista flyget..... 
I kön till sas kundservice på Arlanda träffade jag Helene och Sussie. Supermysiga brudar från Sollefteå som oxå skulle flyga till Övik. 
Vi beslöt oss för att ta en hyrbil och köra gemensamt upp. 
Sagt och gjort hoppade vi på bussen som tog oss ut till hyrbilscentret. Men där gick vi och många andra bet...... Det fanns ingen hyrbil att uppbringa... 
Så med svansen mellan benen åkte vi tillbaka till Arlanda. Blev ombokad till 9.15 dagen efter och sov på Rest and Fly på Arlanda.

Men nu är jag hemma!
Vi firade det, och att Johan fyllde år och att Ebbe numera finns i vår familj, med att äta middag och mysa på MS beach. Stranden i moliden med bästa kvällssolen.

Simon hade träning med FV istan och Johan G hade träning i Bredbyn. Men Johan kom efter träningen medan Simon for till Stina i Vågsnäs. 

Magisk kväll med nästan hela familjen 😍 


















Då det är eldningsförbud stekte jag på korven hemma och la i mattermos. Funkade hur bra som helst. 

Ebbe hade växt massor på dem här veckan jag varit borta. Han börjar vara mer vaken och han är så fruktansvärt fin och jag är så kär ❤️💕




Förra veckan då jag var i Oslo hade Sara kalas hemma i Hållen. Tråkigt att missa första egna kalaset men det kommer fler födelsedagar. Fick några bilder från syrran! 




Och värmen bara fortsätter, herregud, vart ska detta sluta?


#1 - - Anonym:

Haha ! Såg ju på Helenes insta om strulet med flyget och att hon gjorde en ny bekantskap 😀ja , mysiga tjejer är ni alla tre så förstår ni hade kul ihop 😀 Ha en fin sommar nu o njut av barnbarnet ❤️ Kram Lisa 😘

Svar: Ja, vi kom fram till att vi hade dig som gemensam vän ❤️
Anna Hallin

Till top