annahallin

Solberg ☀

Recept, Solberg, semester Permalink1
Nyss kommit hem från en trevlig helg i Solberg. Bra avslut på en intensiv vecka.
Kommit igång bra med träningen efter min förkylning, men huvudet vill fortfarande mer än kroppen 🙈 
Jobbat mina timmar på apoteket och haft PT timme med Emilie på 1life. Hon visade mig en ny typ av lats-drag som gav mig träningsvärk from hell så det blev vilodag på torsdag och på fredag blev det att testa mina nyinköpta skidor med stighud.
Kunde tyvärr inte utvärdera de då spåren i Gottne var bedrövliga. 
Förra veckan blev jag glatt överraskad av att min vän Åsa vann en Instagram tävling som hon hade taggat mig i, så jag vann oxå! 1000 kr på  New Port. Superkul! 
Åsa köpte en klongvas 

Jag köpte ett bäddset! 💙
 
Och vi fick en jättefin bagage tag. 

I helgen har det varit vinter party i Solberg. Skotertävling, trubadur och Lasse Stefans. Mycket folk och jättetrevligt!
Sara och Johan kom upp på lördagen och efter jag och maken åkt skidor (fantastiska spår) så grillade vi lunch innan vi gick till backen och såg på skotertävling. 
Äntligen fick jag testa mina nya skidor ordentligt och de var superbra, lite väl bra glid, ska testa att flytta fram bindningen lite. 


Sedan blev det middag och förfest i husvagnen. Vi dammade av en Galliano och återupplevde det ljuva 80-talet. 

Laddar just nu för träning kl. 19, har träningsvärk i lår och ljumskarna, men ska väl försöka ta mig dit ändå. 

#1 - - Anonym:

Grattis till priset 😁

Till top