annahallin

Höga kusten smakmässa

Allmänt, Familjen Permalink1
I fredags hade jag en lyxdag. Först träning med min pt och jag vägde mig efter 6 v hårdkörning med strikt diet och vågen visade minus - 9,3 kg 😊😊😊
Fortsatte med lunch på Hälsobaren med älskade syster och sedan åkte jag på smakmässa med Sara och maken. 
Otroligt trevligt och gott!!


Vi hade bokat provning på Mackmyra 
 
Så oerhört trevligt och vi fann nya vänner som vi ska träffa igen!
Innan hemgång minglade vi med Maria Montazami och hon bjöd på ett glas vin!



Planen var att åka till Solberg  idag men jag kände att vi hade nog att göra här hemma så vi blev kvar hemma. 
Började dagen med skidåkning på sjöarna innan vi åkte hem och fixade lite med renoveringen i hallen nere och barnrummet uppe. 
Sent om sider tog vi en stund i solen 

Nu har vi badat och ska äta grillat! 
Livet är härligt 😍 


#1 - - Anonym:

Tycker att livet är underbart 😍

Till top