annahallin

Oslo

Allmänt, Familjen Permalink0

Ledigheten är över. Varför går tiden alltid så fort? Första dagarna hemma tillbringade jag i sjuksängen. Förmodligen samma skit som maken hade i Marbella. På söndagen var jag feberfri men otroligt mjuk. Men vi hade planerat att flytta åt Sara så det var bara å bita ihop. Sen på måndagen hjälpte min snälla mor mig att städa ur lägenheten. Skönt att göra bort det bara. 

I fredags bjöd vi över några grannar på middag. Tiden bara flög iväg, plötsligt var den alldeles för mycket och vi hade inte lämnat matbordet 😂

Prövade ett nytt recept som blev riktigt bra 😊 


I lördags var det cash back möte och sen div2 fotboll i Bredbyn. Förlust igen.... 😥
På kvällen åkte vi ut till Bäck och mös med ungdomarna. Markägaren har avverkat och det blev en enorm skillnad. Nu ser de in till paddal och man ser vattenlinjen hela vägen framför deras tomt. 

I söndags var det div 4 fotboll i bredbyn. Förlust även där och sen blåste vi direkt till Bjästa för att titta på ett nytt fordon vi ska köpa. Berättar mer sedan 😊

Nu är jag i Oslo med en häl som värker. Förmodligen "hälsporre", trodde allvarligt att jag inte skulle kunna ta mig på jobbet idag. Men med ledig dag imorgon så ska jag nog härda ut. Blir nog badhuset i morgon!!

Till top