annahallin

Nytt jobb!

Familjen, kalas Permalink0
Vilken kalashelg vi haft! I lördags hade Johan Gripenrot öppet hus då han fyllt 30, Så efter cashback mötet i stan drog jag och Simon direkt till Mellansel. Sedan åkte vi till Bonäset till nästa kalas. Syrrans födelsedagsmiddag. Hon bjöd på grym förrätt med färska fikon och en jättegod lax till huvudrätt.
 
 
Andrea hade bakat en både vacker och god tårta!
 
Och den här godingen fick vi träffa!
 
På söndagen städade jag och mamma Sofias och Johans lägenhet . De flyttade hem i början på veckan och vi överraskade de men ett nystädat hem. Resten av dagen tillbringade jag ute i hönshuset med maken. Nytt tak på deras utegård stod på agendan. Vi hann inte färdigt tyvärr, regnet kom och det har ju pissat på rätt bra sedan dess. Vi hoppas på att kunna sätta på sista rimpan tak innan helgen.....
 
Igår tisdag började jag ett nytt jobb på apoteket. De erbjuder en ny tjänst numera. På drop in kan du vaccinera dig hos mig tisdagar och torsdagar. Verkligen något helt annorlunda mot det jag jobbar med annars, men känns kul och spännande. Det här gör att jag inte behöver åka till Oslo lika ofta som tidigare. Vill inte sluta med Norge, men tänker att en liten paus gör mig gott just nu. 
 
Till top